fredag 21 maj 2010



Om en stund är det dags...dags att åka upp till dingle veterinärstation och låta gamla fina Alli få somna in för sista gången. Dags för Alva att få sällskap i Nangijala. Hon har väntat länge nog på sin bundsförvant där nu.
Det har varit på gång länge, vi har bara blundat och skjutit på det, men nu går det inte längre. Hon ska få gå in med lite värdighet kvar, nåt annat vore inte rätt...

Så tack Alli för att du kom in och berikade mitt liv. Vi ses när det är dags för mig...Tills dess, hälsa Alva!

1 kommentar:

  1. Åh, det värker i hjärtat att läsa sådant.
    Jag som ville kika in och titta på din pojke och säga grattis, fick en tår i ögat.
    Men ska ändå säga stort grattis till liten coh söt pojk!!

    Efter att ha läst lite så tänkte jag oxå tipsa dig om kolikmassagen jag fick tips om när lillan hade det.
    Funkar grymt om man använder den dagligen och verkar direkt om man överdriver den de där två tillfällena.
    Dhittar schemat på min blogg under kategorin magmassage om jag inte minns fel.
    Kramar och grattis igen!

    SvaraRadera