måndag 26 april 2010


Så har ännu en dag flugit iväg...Hela förmiddagen tog vi det lugnt. Åt frukost och pysslade runt inne. Sen tog jag med mig Thirias och åkte in en sväng till stan för att handla pollenmedicin till T och åkte förbi fru L, men hon var iväg, så det blev ingen visit där inte. Fastnade istället hos M, en gammal arbetskamrat, och tog en fika å pratade bebis, tills jag började känna av att det var dags att äta nåt, så handlade lite mat å åkte hemåt. T lagade maten, medans jag matade Thirias, som äter så det står härliga till nu, han är som en jäkla piraya vid tutten, den lille rackarn! Men det är bra, han behöver gå upp i vikt, så ingen är nöjdare än jag att han äter ofta och mycket. Nu ligger han å trynar så gött i sin babysitter, T sover en trappa upp, Alli snarkar i soffan bredvid, å lugnet ligger över Tjärnskogen! Jag ska sitta uppe en stund till å bara vara lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar